میزبانی پیکانی‌ها از رئیس فدراسیون کارگری

نشست مشترک رئیس فدراسیون ورزش کارگری با مدیرعامل باشگاه پیکان در راستای ارتقاء و گسترش ورزش کارگریدر موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین،  طی نشستی در موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو امیر عطابخش میزبان رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش کارگری بود.

در این جلسه که امیر عطابخش و محمد علی طاهری مدیر عامل و قائم مقام پیکان و همچنین جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری و حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران حضور داشتند طرفین در خصوص همکاریهای مشترک جهت رشد و ارتقای ورزش کارگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به اینکه ظرفیت بالای ورزش کارگری گروه صنعتی ایران خودرو میتواند به رشد و توسعه این ورزش در سطح کشور کمک کند افزود:با برنامه ریزی مناسب و تشکیل کارگروه های مشترک با فدراسیون میتوانیم بیشترین تعداد کارگر ورزشکار را در سطح کشور داشته باشیم و با شرکت در رویدادهای داخلی و بین المللی ضمن کمک به پیشرفت ورزش کارگری به بالا بردن روحیه پرسنل شرکت نیز کمک کنیم.

مدیر عامل پیکان ادامه داد: باشگاه پیکان متولی ورزش کارگری در تمام گروه صنعتی ایران خودرو میباشد که این مسئولیت ما را در این حوزه زیادتر کرده است. سعی خواهیم کرد با اختصاص بیشتر زیر ساخت های خود به ورزش کارگری انگیزه پرسنل خدوم شرکت را برای حضور در فعالیت های کارگری افزایش دهیم. به طور قطع ورزش میتواند با بالا بردن توان جسمی و روحی پرسنل کمک شایانی کند و موجب ارتقای صنعت کشور شود.

جواد رمضی رئیس فدراسیون کارگری نیز ضمن تشکر از فعالیت های موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو در زمینه ورزش کارگری گفت: ایران خودرو از دیرباز حضور پررنگی در مسابقات و فعالیت های داخلی و برون مرزی کارگری داشته است و ورزشکاران برتر سطوح استانی و کشوری بیشتر از شرکت ایران خودرو هستند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون برای ارتقای ورزش کارگری نیازمند تفکرات ورزشی کارخانجات و شرکت های صنعتی است که باشگاه پیکان در این خصوص سر آمد است. 

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در پایان گفت: قصد داریم با اعزام ورزشکاران برتر به مسابقات بین المللی در رشته های مختلف ورزشی انگیزه حضور افراد را در ورزش کارگری افزایش دهیم.

کد خبر: 49979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =