نقش ممتاز کارگران در آبادانی و توسعه

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در پیام تبریکی به مناسبت هفته کارگر گفت: کارگران به عنوان یکی از شریف‌ترین اقشار جامعه نقش ممتاز و منحصر به فردی در آبادانی و توسعه کشور عزیزمان دارند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در پیام حسین عامریان آمده است: بدون تردید کارگران به عنوان موتور محرکه تولید در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در راه تحقق شعار سال با جان و دل تلاش می کنند و ارج‌نهادن به این تلاش وظیفه‌ای همگانی است.

خودکفایی در تولید محصولات گوناگون، مقابله با تحریم‌های ظالمانه و تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مجاهدت و ایثار کارگران ممکن نیست.

خوشبختانه با رویکردهای جهادی و انقلابی دولت سیزدهم و به ویژه در وزارت مردم و راهبردهای دکتر عبدالملکی، توجه به دغدغه‌های معیشتی کارگران و تکریم این قشر تلاشگر و خدوم یکی از محورهای برنامه‌های این وزارتخانه است که این موضوع انگیزه کارگران را برای خدمت در سنگر تولید دوچندان کرده است.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن هفته کارگر به عموم کارگران به ویژه کارگران شرکت‌های تابعه صندوق و خانواده‌های معزز آنان برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

کد خبر: 50165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =