همزمان با گرامیداشت هفته کارگر استقرار دو میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه

اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ همزمان با گرامیداشت هفته کارگر و روز قدس در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس جهت ارائه خدمات به نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی میز خدمت مستقر نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، به مناسبت هفته کار و کارگر و در یوم الله روز قدس از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران غرفه میز خدمت این اداره کل با حضور چکشیان، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر تهمینه دانیالی، مشاور وزیر و سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، دکتر سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، شیخ حسینی، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون و تنی چند از مدیران، معاونان، روسای ادارات و کارشناسان دستگاه‌های اجرائی تابعه وزارت مردم در کنار خیل عظیم نمازگزاران و راهپیمایان روز قدس شریف در محل دانشگاه تهران استقرار یافت و مدیران حاضر به صورت بی‌واسطه به نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در راه‌پیمایی خدمات ارائه نمودند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: تقارن هفته کارگر با روز جهانی قدس فرصت مغتنمی شد تا با استقرار میز خدمت برای روزه‌داران و نمازگزاران حاضر در نماز عبادی سیاسی جمعه در محل دانشگاه تهران، خدمات مناسبی ارائه دهیم و در مورد مشکلات و مسائل بیمه‌ای این عزیزان بی‌واسطه گفت‌وگو کنیم و به لطف خداوند گامی برای برطرف شدن مشکلات حوزه بیمه تامین اجتماعی نمازگزاران عزیز برداریم.

حسینی ضمن پاسداشت و رشادت‌های مردم عزیزی که در راه آبادانی و سربلندی وطن همیشه جانفشانی کردند، ادامه داد: اولویت اول ما در اداره کل غرب تهران بزرگ همواره پیگیری مسائل و مشکلات بیمه‌ای شرکای اجتماعی سازمان است و بنا داریم تا با نزدیک شدن هرچه بیشتر به مردم شریف بتوانیم خدمات بهتری را ارائه نماییم.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به فرامین مقام معظم رهبر (مدظله العالی) در خصوص ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و ارزش کار و همچنین تاکیدات معظم له که طی چند سال اخیر در نامگذاری سال‌ها مقوله تولید و رونق اقتصادی کاملا مشهود است، افزود: برای مجموعه اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بسیار اهمیت دارد تا با تمام توان و با صبر وشکیبایی به صحبت‌های مراجعان گوش فرا دهند و در خصوص برطرف کردن مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند.

دکتر حسینی گفت: دیدارهای چهره به چهره و بی‌واسطه مدیران و مسئولان  با مردم یکی از راه‌های درک هرچه بهتر مسائل و مشکلات این عزیزان است که خوشبختانه در مجموعه اداره کل غرب تهران بزرگ، این مهم به خوبی در حال اجرا می‌باشد.

شایان ذکر است غرفه میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران پرمخاطب‌ترین غرفه در بین غرفه‌های استقراریافته از سوی سایر دستگاه‌های اجرائی و سازمان‌های دیگر بود. جمع کثیری از شهروندان از خدمات مشاوره‌ای و انجام امور اداری و حمایتی این غرفه استفاده نمودند. همچنین دومین میز خدمت تامین اجتماعی نیز در مسیر راه‌پیمایی روز جهانی قدس (چهاراه‌ ولیعصر (عج)) با حضور کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با سایر حوزه‌های ذیمدخل برگزار شد.

کد خبر: 50289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =