بازدید مخبر و عبدالملکی از مرکز رسیدگی به شکایات طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها

معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر روزجمعه با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش‌های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد مخبر» و «حجت‌الله عبدالملکی» در این بازدید از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌ها، شکایات و سؤالات مردم در خصوص جاماندگان دریافت یارانه در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و همچنین سؤالات پیرامون این طرح قرار گرفتند.

 مخبر و عبدالملکی در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تماس تلفنی چند هموطن که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای  پاسخگویی به سوال و راهنمایی افرادی است که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جامانده‌اند و همچنین سؤالات و درخواست‌های مردمی در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند انجام می شود.

برای ثبت اعتراض‌ها باید یا به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته شود.

طی دوره اجرای طرح (۴ روز) ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراض‌های یک میلیون و پنجاه هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

کد خبر: 50458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =