انتصابات جدید در سازمان تأمین اجتماعی

طی احکامی توسط مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی سرپرستان معاونت درمان و اداره کل بازرسی، مدیر پروژه نسخه الکترونیک و مشاور امور ایثارگران این سازمان منصوب شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، روز گذشته مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت درمان؛ سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد. همچنین عبدالله حسینیان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی با حفظ سمت به عنوان مدیر پروژه نسخه الکترونیک منصوب شد.

میرهاشم موسوی با صدور حکمی مهدی اسلامی را به‌عنوان سرپرست معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب و با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های امیرعباس منوچهری، معاون سابق درمان این سازمان تقدیر کرد.

موسوی همچنین با صدور حکمی، امیرمصطفی حقانی را به‌ عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و رسدگی به شکایات منصوب کرد و با اهدای لوحی به محمدرضا احمدی، مدیرکل سابق بازرسی و رسیدگی به شکایات از زحمات وی تقدیر کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی طی حکم دیگری نیز مهدی باقری را به‌عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران منصوب و از زحمات محمد شکراللهی قدردانی کرد.

موسوی همچنین با صدور حکمی، سید عبدلله حسینیان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی را با حفظ سمت به عنوان مدیر پروژه نسخه الکترونیک منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم از زحمات و خدمات منوچهری تقدیر کرد و گفت: منوچهری با تعهد و ویژگی‌های خاص خود منشأ خدمت به بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی بودند و در مدت تصدی مسئولیت معاونت درمان با روحیه بالا برای ارتقاء خدمات درمانی تلاش کردند. امروز نیز که به مرحله بازنشستگی می‌رسند، برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق داریم. اسلامی نیز از مدیران باسابقه و خوشنام بخش درمان تأمین‌اجتماعی هستند و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

موسوی در ادامه از زحمات و تلاش‌های محمدرضا احمدی، مدیرکل سابق دفتر بازرسی تشکر کرد و گفت: احمدی چند ماه قبل به بازنشستگی رسیده‌اند و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم. امیرمصطفی حقانی، سرپرست جدید دفتر بازرسی دارای سوابق ارزنده‌ای در حوزه‌های نظارتی هستند و امیدواریم حضور ایشان در حوزه بازرسی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز منشأ خیر و برکت برای این سازمان باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان از زحمات و خدمات محمد شکراللهی در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سازمان تأمین‌اجتماعی قدردانی کرد و گفت: باقری از فرزندان شهدا و از همکاران با اخلاق سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که از ایشان برای پذیرش مسئولیت مشاور امور ایثارگران و ارتباط دائم با خانواده معظم شهدا دعوت کردیم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

براساس این گزارش، امیرعباس منوچهری، معاون سابق درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم، از حمایت و اعتماد مدیران‌عامل فعلی و سابق سازمان تأمین‌اجتماعی قدردانی کرد و گفت:حدود دو و نیم سال، مسئولیت معاونت درمان را در دوره شیوع همه‌گیری کرونا برعهده داشتم و با تلاش و زحمات مجموعه همکاران و بدون بهره‌مندی از هرگونه حمایت از سوی نهادهای دولتی، به بیش از ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کردیم.

وی برای شهدای مدافع سلامت آرزوی علو درجات کرد و گفت: از زحمات و ایثارگری‌های تمامی همکاران حوزه درمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور قدردانی می‌کنم و به دکتر اسلامی تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان در تصدی مسئولیت معاونت درمان آرزوی موفقیت دارم.

مهدی اسلامی، معاون جدید درمان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم از اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی قدردانی کرد و گفت: حوزه درمان تأمین‌اجتماعی، دارای اهمیت و حساسیت ویژه است و کادر درمان سازمان در سراسر کشور، به شریف‌ترین اقشار جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند. با توجه به ساختار منابع این سازمان که ماحصل و اندوخته تک‌تک بیمه‌شدگان است، قطعاً از منابع و امکانات حوزه درمان باید به بهترین نحو برای خدمت شایسته به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استفاده کنیم.

محمدرضا احمدی، مدیرکل سابق دفتر بازرسی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: توفیق خدمت در سازمان تأمین‌اجتماعی بسیار مغتنم و ارزشمند است و برای همه مدیران و همکاران سازمان به‌ویژه همکاران حوزه دفتر بازرسی آرزوی موفقیت دارم. به آقای حقانی، مدیرکل جدید دفتر بازرسی نیز تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

حقانی، مدیرکل جدید دفتر بازرسی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم از اعتماد موسوی قدردانی کرد و گفت: در حوزه بازرسی، رویکرد اصلی ما اقدامات ایجابی و ارائه راهکارهای اصولی برای رفع مشکلات خواهد بود.

مهدی باقری، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران نیز در این مراسم از اعتماد دکتر موسوی قدردانی کرد و گفت: بیش از ۹ هزار نفر از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی از جامعه شریف ایثارگران هستند که در بخش‌های مختلف سازمان مشغول به خدمت‌رسانی هستند. امیدواریم با همکاری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی بتوانیم در خدمت جامعه شریف ایثارگران باشیم.

کد خبر: 50494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =