امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تدکو و دانشگاه تهران

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به منظور ایجاد گسترش و همکاری‌های فنی و تخصصی امضا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تدکو، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی فی مابین دانشکده علون و فنون نوین دانشگاه تهران و شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) موضوع این تفاهم‌نامه است که در راستای آن طرفین حداکثر تلاش خود را در جهت توسعه و تاسیس ظرفیت‌های بالقوه نوین و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالفعل موجود به کار خواهند گرفت.

رضا افتخاری مدیرعامل تدکو در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه ضمن حمایت از بحث دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های تدکو گفت: توجه و حمایت از بحث دانش بنیان یکی از اولویت‌های تدکو است، البته از پروژه‌های دانش بنیان در حوزه توربین‌های بادی نیز استقبال و حمایت ویژه‌ای می کنیم.

وی ادامه داد: از پایان نامه‌های ارشد و دکترا که در راستای رفع نیاز و حل مشکلات نیروگاه‌های زیر مجموعه تدکو باشد نیز حمایت حداکثری خواهیم داشت.

افتخاری با اشاره به اینکه نیروی جوان و به ویژه دانشجویان که قشر فرهیخته و علمی کشور هستند، می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات باشند، گفت: شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین(تدکو) حامی پروژه‌های دانش بنیان صنعتی در حوزه انرژی خواهد بود و بهره‌مندی از جوانان فارغ التحصیل شده خوش فکر و مشتاق دانشگاه تهران بخشی از برکات امضا این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه برای شناسایی و برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات کشور، افزود: مرتفع سازی مشکلات کشور با اقدامات دانشی، پژوهشی، مشاوره‌ای، فناورانه و آموزشی قابل تصور است و می‌توان با برنامه‌ریزی مشترک به سوی ایجاد فناوری‌های جدید و مورد نیاز طرفین و تجاری‌سازی آنها برای رفع چالش‌های ملی حرکت کرد.

این مراسم با حضور رضا افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین(تدکو)، علی حسین رضائیان رئیس دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و به همراه جمعی از مشاورین و اعضای هیأت علمی برگزار شد.

کد خبر: 50819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =