آغاز ثبت نام اینترنتی مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی برای حضور در چهارمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری انجام می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد افزود: با هدف ترویج فعالیت های ورزشی سلامت محور برای بازنشستگان، چهارمین رویداد بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) از ۱۹ تا ۲۷ تیرماه امسال به صورت استانی و در دو بخش انفرادی و همگانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از روز پنجشنبه ۲۶خرداد آغاز و تا جمعه ۳تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی، بازنشستگان می توانند در بخش انفرادی در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش مگانی در رشته های داژبال(وسطی)، طناب کشی، فوتبال دستی و پتانگ به رقابت بپردازند و نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

مرتضایی فرد افزود: این صندوق با تغییر رویکرد در نحوه برگزاری جشنواره های ورزشی و با هدف مشارکت همگانی و حداکثری در فعالیت های ورزشی سلامت محور و توسعه ورزش همگانی به عنوان ضامن سلامتی بازنشستگان، برای نخستین بار اقدام به برگزاری رقابت های رشته های ورزش همگانی در این دوره از مسابقات کرده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امکان رقابت در رشته های ورزش همگانی در هر سطحی از آمادگی برای بازنشستگان فراهم است، گفت: نحوه رقابت در رشته های ورزشی بخش همگانی به صورت گروهی و بر اساس جدول اعلام شده برای هر یک از رشته های ورزش همگانی است.

کد خبر: 50994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =