خدمت به کارگران نعمت و رحمت الهی است

خدمت به همه مردم واجب است ولی با توجه به اینکه کارگران از افراد کم برخوردار و ضعیف جامعه هستند خدمت به این قشر اجر و ثواب بیشتری دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی با تبریک هفته کار و کارگر گفت: خدمت به کارگران ذخیره آخرت است. وی افزود خدمت به همه مردم واجب است ولی با توجه به اینکه کارگران از افراد کم برخوردار و ضعیف جامعه هستند خدمت به این قشر اجر و ثواب بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنان خود گفت: کار در تامین اجتماعی فرصت خدمت را برای شما فراهم کرده که باید قدر آن را بدانید و به دید نعمت و رحمت الهی به آن نگاه کنید.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: اگر در قبول مسئولیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم، انگیزه مضاعفی برای خدمت خواهیم داشت و در غیر این صورت دچار بی انگیزگی و بی هویتی خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه گفت: برای حل مشکلات موجود باید افرادی مسئولیت قبول کنند که متعهد، متخصص و با تقوا باشند و تقوی یعنی اینکه افراد متخصص مسئولیت قبول کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی افزود: علاوه بر اینکه باید رضایت مردم و ارباب رجوع را فراهم کنیم باید با کارکنان زیرمجموعه نیز بگونه‌ای رفتار کنیم که با جان و دل و علاقه کار کنند. وی افزود: در مدیریت کارکنان، محور باید مدیریت بر قلب‌های کارکنان با رفتار با عطوفت و درک مشکلات آن‌ها باشد.

در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های مدیریت درمان در سطح استان گفت: خدمت به بیمه شدگان و کارگران عزیز سعادتی است که به‌واسطه خدمت در مجموعه مدیریت درمان نصیب اینجانب و همکاران شریف شده است. وی به طرح‌های توسعه مدیریت درمان اشاره کرد و گفت با توجه به افزایش روند رو به رشد سالمندی در کشور در تلاش هستیم تا ضمن توسعه امکانات بیمارستان امام رضا(ع)، برای تکریم و حفظ شأن و منزلت بازنشستگان و پیگیری مداوم وضعیت سلامت و روند درمان این عزیزان کلینیک طب سالمندان را راه‌اندازی کنیم.

کد خبر: 51077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =