اجرای طرح حذف فرانشیز بستری بازنشستگان بالای ۶۵ سال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: بازنشستگان تامین‌اجتماعی بالای ۶۵ سال که به مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه می‌کنند از پرداخت هرگونه فرانشیز معاف شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، دکتر سعید صدرمنش ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از رؤسای کانون‌های بازنشستگان و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی که حقوق قانونی خود را به درستی مطالبه می‌کنند اظهار کرد: هدف اصلی ما در مدیریت درمان ارتقای شاخص‌های درمانی در سطح استان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی تکریم بازنشستگان را واجب و از توصیه‌های بزرگان دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بازنشستگان سال‌هایی از عمر گرانبهای خود را وقف خدمت به جامعه کرده و ما نیز باید ضمن قدردانی و تکریم آنان، از تجارب این عزیزان بهره کافی را ببریم.

شایان توجه است؛ در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی استان، جلسه‌ای با حضور دکترسعید صدرمنش مدیر درمان و جواد یزدانی مدیر کل بیمه‌ای با دکتر سید جواد پورنقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و تفاهم نامه‌ای بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت با موضوع حمایت مالی از بازنشستگان بالای ۶۵ سال در مراکز درمانی دانشگاهی منعقد شد که اجرای آن از اول خرداد آغاز شده است.

با اجرای این طرح، بازنشستگان تامین‌اجتماعی بالای ۶۵ سال استان خراسان شمالی که به مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه می‌کنند از پرداخت هرگونه فرانشیز معاف شده و مدیریت درمان استان هزینه‌های آنان را پرداخت می‌کند.

در این جلسه معاونان مدیریت درمان و اداره‌کل تامین‌اجتماعی، رؤسای کانون‌های بازنشستگی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و خانه کارگر حضور داشتند که به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

کد خبر: 51125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =