عیادت مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان از یک فعال رسانه‌ای

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به همراه مدیرکل ارشاد اسلامی و مدیر کل کانون فکری کودکان و نوجوان خوزستان با حضور در یکی از بیمارستان‌های اهواز از حسین عبدالعزیزی فعال رسانه‌ای عیادت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، دکتر امیرحسین بنی‌احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به همراه حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر وحید کیانی مدیرکل کانون فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه از حسین عبدالعزیزی فعال رسانه‌ای که به علت عارضه‌ای تحت عمل جراحی قرار گرفت عیادت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این فعال رسانه‌ای گفت: رسانه‌ها قلب تپنده اطلاع رسانی صحیح، ایجاد آرامش و اطمینان در مردم هستند.

وی از حسین عبدالعزیزی به عنوان یکی از فعالان رسانه که در امر خبررسانی زحمات زیادی را در بخش بهداشت و درمان به‌ویژه غذا و دارو متحمل شده است، نام برد و اظهار امیدواری کرد: به امید خدا پس از دوران نقاهت شاهد حضور فعال این خبرنگار در عرصه رسانه باشیم.  

بنی‌احمد که دارای بورد بیهوشی و مراقبت‌های ویژه است با صحبت با مدیران بیمارستان و پزشکان معالج در جریان روند درمان این فعال رسانه‌ای قرار گرفت.

کد خبر: 51133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =