پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه‌ها

سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان گفت: بیش از ۲۵ میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان سمنان پرداخت شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، دکتر مجتبی امیدیان صبح پنج شنبه در جلسه شورای معاونان با اعلام این خبر گفت: از این مبلغ بیش از ۱۴ میلیارد تومان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و حدود ۱۱ میلیارد تومان نیز بابت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

وی تاکید کرد: اهتمام سازمان تامین‌اجتماعی در پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی و تشخیصی، بستر مناسبی را از نظر مالی برای ارائه خدمات به موقع و مطلوب به بیمه شدگان فراهم می‌کند.

سرپرست مدیریت درمان سمنان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت بیمه شده استان به صورت رایگان از خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان بهره مند می‌شوند، افزود: آمادگی لازم و کامل برای انعقاد قرارداد با تمامی مراکز درمانی و تشخیصی در سطح استان به جهت ارائه خدمات در حوزه درمان غیرمستقیم وجود دارد.

وی با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته به جهت افزایش خدمات تخصصی در حوزه درمان مستقیم بیمه شدگان ادامه داد: موافقت‌های اولیه و خوبی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای فراهم شدن امکان ارائه خدمات تخصصی بیشتر در مراکز درمانی ملکی انجام شده است.

کد خبر: 51148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =