دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی

حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: با اجرای درست قانون عادلانه سازی یارانه ها، فقرمطلق در کشور ریشه کن خواهد شد.
وی افزود: در این طرح که یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خانوارهای محروم که دچار فقر مطلق هستند، شناسایی ‌شوند تا با کمک مالی و توانمندسازی خانوارها بتوان آنها را از این وضعیت خارج کرد.
منتظری در بخش دیگری از  صحبتهای خود با اشاره به مسایل مختلف روابط بین کارگر و کارفرما و دغدغه های آنها در این زمینه، گفت: رفع نگرانی کارگران و مرتفع نمودن مشکلات کارفرمایان باید همیشه و بطور جدی مد نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد این مهم برای افزایش انگیزه در جامعه کار و تلاش و رونق اشتغال، امری ضروری است.
وی تاکید کرد: نظارت بر حُسن اجرای قانون کاردر واحدهای کارگری، بررسی و پیگیری مشکلات واحهای تولیدی از دیگر موارد بسیار مهم است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در راستای تحقق آن، تلاش مضاعف نماید.

حسینعلی خواجه مظفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان  در ادامه اضافه کرد: از این میزان آمار اعلام شده، ۳ هزار و ۹۴۱ نفر تحت پوشش کمیته امداد، ۲ هزار و ۶۶۷ نفر تحت پوشش بهزیستی و ما بقی به صورت متفرقه ثبت نام نمودند.
وی افزود: افرادی که در تامین حداقل‌های زندگی از جمله خوراک و پوشاک ناتوان هستند و زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند دچار فقر مطلق هستند که همت و تلاش دولت سیزدهم بر این است تا با توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای این خانوارها بتوان گام‌های عملی در مبارزه با فقر مطلق برداشته شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه گلستان تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه‌ بر این اداره‌کل، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی نیز مشارکت دارند.
وی در پایان بیان داشت: طبق مذاکرات انجام شده، شناسایی خانوارهای درگیر با فقر مطلق  با همکاری بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در حال انجام است.

کد خبر: 51454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =