۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 51482
ورود کودکان ممنوع

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری کارگاه رویداد ملی ورود کودکان ممنوع از امروز هشتم تیرماه به مدت ۳ روز از ساعت ۹ تا ۱۹ در دانشگاه هنر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود علیگو با بیان اینکه در این کارگاه از گرافیک برای نشان دادن مشکل کودکان کار استفاده شده است، افزود: نه فقط گرافیک، که از هر راهی برای تولید محتوا در زمینه‌ نشان دادن مشکلات کودکان کار باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی محصول کم‌کارهای فرهنگی خود ما است، گفت: ما باید به همه آسیب‌های اجتماعی توجه کنیم ولی معضل کودکان کار تنها قدم اول این رویداد ملی در این زمینه است.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این آثار در سه بخش پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور شرکت داده می‌شوند، یادآور شد: قرار است سازنده ۱۵ اثر برتر در کارگاه‌های آموزشی شرکت داده شوند. شهرداری نیز متعهد شده است تا آثار برتر را در بیلبوردهای سطح شهر به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: کار کودک مسئله‌ای بسیار قدیمی است و باید به این موضوع توجه کنیم که این مسئله تنها چیزی نیست که ما در سطح خیابان و چهارراه‌ها می‌بینیم؛ بخش عمده‌ای از این کودکان کار، در کارگاه‌های زیرزمینی و زمین‌های کشاورزی فعال هستند؛ در جاهایی که مدافعینی ندارند و کسی هم نمی‌بیند.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه موضوع کار کودک در حقیقت چهارراه آسیب‌های اجتماعی است، گفت: پدیده کودکان کار برآمده از مجموعه‌ای از آسیب‌های اجتماعی است و ما برای حل موضوع کودک کار باید به همه آسیب‌ها توجه کنیم.

بر اساس این گزارش، کارگاه رویداد ملی ورود کودکان ممنوع در روزهای هشتم، نهم و دهم تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۹ در دانشگاه هنر برگزار می‌شود.   

کد خبر: 51482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =