رشد بیمه دانشجویی در دستور کار است

معاون بیمه ای سازمان تامین‌اجتماعی در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان تامین‌اجتماعی و وزارت بهداشت گفت: پیش بینی این است که با امضای این تفاهم نامه رشد بیمه دانشجویی را داشته باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین، مهرداد قریب اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد که بیش از ۴۵ میلیون نفر را شامل می شود.  
وی گفت: جمعیت مذکور از خدمات هجده گانه سازمان تامین‌اجتماعی استفاده می کنند.  
قریب افزود : سازمان تامین‌اجتماعی تاکید بر این دارد که تمام آحاد جامعه را باید با برنامه ریزی تحت پوشش بیمه ای قرار دهیم که این مهم در خصوص افرادی مطرح است که تحت پوشش هیچ صندوق بیمه ای نیستند.  
معاون سازمان تامین‌اجتماعی اضافه کرد : طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی نیز در سازمان تامین‌اجتماعی در همین راستا تدوین و گسترش بیمه ای مدون شده است.  
وی بیان داشت : امیدواریم با امضای تفاهم نامه امروز، تمام دانشجویان سراسر کشور تحت عنوان بیمه دانشجویی تحت شمول سازمان تامین‌اجتماعی قرار گیرند.  
قریب ادامه داد : امید که امروز با اجرای این تفاهم نامه بین سازمان تامین‌اجتماعی و وزارت بهداشت و اطلاع رسانی  گسترده در این راستا بتوانیم در پوشش بیمه ای دانشجویان و تشریح ثمرات این مهم برای جامعه هدف گام های موثری را برداریم.  
 معاون بیمه ای این سازمان بیان داشت : بیمه دانشجویی توسط تامین اجتماعی با نرخ های مصوب چندگانه ارائه می‌شود و امیدواریم که در ادامه مسیر، هماهنگی کاملی در این راستا برای تحقق اهداف وجود داشته باشد.  
قریب اظهار داشت : پیش بینی این است که با امضای این تفاهم نامه رشد بیمه دانشجویی را داشته باشیم.  
وی گفت: دانشجویان بدون مراجعه حضوری می توانند تمامی مراحل ثبت نام در طرح بیمه دانشجویی را انجام دهند.

کد خبر: 51483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =