بررسی شرایط هواپیمایی آسمان در بازدید سرپرست وزارت کار

«محمد هادی زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح پنج شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ با حضور در مجموعه فرودگاه مهرآباد تهران پس از بازدید میدانی از ناوگان عملیاتی و سامانه های پشتیبانی شرکت هواپیمایی آسمان، ضمن حضور در دفتر مرکزی آسمان، گزارش آخرین وضعیت این شرکت در بخش‌های مختلف را از مدیرعامل آسمان دریافت کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این بازدید که با حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد، سرپرست وزارت کار ضمن بازدید از واحدها و حوزه‌های تخصصی این شرکت با برخی از کارکنان و کادر فنی آسمان گفتگو کرد.

در این بازدید همچنین توضیحاتی درخصوص تنگناها و مشکلات پیش روی شرکت هواپیمایی آسمان توسط «محمد اسکندری» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و «ابوذر شیرودی» مدیرعامل هواپیمایی آسمان ارائه شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان این بازدید بر همراهی و حمایت کامل این ‌وزارتخانه از شرکت هواپیمایی آسمان به منظور نقش‌آفرینی پویاتر و چابک‌تر از گذشته، در صنعت هوانوردی کشور، تاکید کرد.

کد خبر: 51535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =