همکاری خوب هلدینگ های تامین اجتماعی برای اعزام بازنشستگان

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: همه ما در جایگاه خدمت‌گذاری به حمایت و دعای شما پدران و مادران عزیز نیاز داریم و در زمان تشرف به پابوسی امام رضا(ع) دعا کنید که ما تکالیف خود را برای خدمت به شما عزیزان انجام دهیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی،  میرهاشم موسوی در مراسم اعزام اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین‌اجتماعی به زیارت امام رضا علیه‌السلام اظهار  کرد: خود را موظف می‌دانیم که از همه فرصت‌ها و امکانات برای خدمت به بازنشستگان تلاش کنیم. هدف نهایی و مطلوب ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بازنشستگی را برای شما عزیزان شیرین کنیم و چه شیرینی بالاتر از این که شما عزیزان از فرصت زیارت بهره مند شوید و برای خانواده خود و برای خدمت‌گذارانتان در تأمین‌اجتماعی دعا کنید. زیارت امام رضا علیه السلام حج فقرا است و هر رستگاری که به دنبالش هستیم در آستان علی بن موسی الرضا قابل تحقق است و عاقبت بخیری را از ایشان بخواهیم. امیدوارم این زیارت امید و نشاط و شادابی و هرآنچه خوبی است را در وجود شما ایجاد کند و امیدوارم ما را از دعای خیر محروم نکنید.
موسوی افزود: شرکت‌های تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله هلدینگ رفاه و گردشگری هگتا و قطار رجا برای اعزام بازنشستگان همکاری خوبی دارند و سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکتهای تابعه برای خدمت به بازنشستگان و مستمری بگیران با همه ظرفیت و امکانات پای کار هستند.
احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح کرامت رضوی از سال ۹۸ به دلیل کرونا متوقف شد و امسال این طرح بعد از سه سال توقف شروع شده است و بیش از ۱۰۰ هزار نفر را اعزام خواهیم کرد که به اندازه همه اعزام‌های سنوات قبل است. در این سفرها برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش بینی شده است.
وی افزود: برای ساکنین استان خراسان رضوی نیز زیارت قم و شیراز پیش‌بینی شده است و برنامه‌های تفریحی و فرهنگی دیگری نیز در آینده خواهیم داشت.
علی اصغر بیات، رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: از بانیان این امر خیر که اعزام بازنشستگان به زیارت مشهد را شروع کردند تشکر می‌کنم. طرح کرامت رضوی کمکی به معیشت بازنشستگان است. اولویت اعزام به این سفر زیارتی، با افراد حداقل‌بگیر و افرادی است که برای اولین بار به زیارت اعزام می‌شوند. در سال‌های گذشته معمولا هر سال حدود ۳۰ هزار نفر اعزام می‌شدند و برنامه امسال این است که بیشترین افزایش را داشته باشیم.
کد خبر: 51556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =