بهره مندی ۱۶۰ هزار خانوار روستایی و عشایر از مستمری بیمه‌ای

ساری- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر از مستمری این صندوق در کشور بهره مند شدند که شش هزار نفر مازندرانی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از مهر، بیت الله برقراری ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت صندوق‌های مختلف بیمه‌ای در کشور اظهار داشت: ۳۰ میلیون نفر جامعه هدف این صندوق هستند که تاکنون تحت پوشش هیچ صندوقی نبوده‌اند.

وی با اظهار اینکه ۴۷۰ هزار نفر جامعه کشاورزی و روستایی و عشایری جامعه هدف این صندوق در مازندران هستند، افزود: تاکنون ۱۳۲ هزار نفر تحت پوشش صندوق قرار گرفتند و ۳۲ هزار نفر تا پایان سال جاری جذب می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مولود انقلاب است و از ظرفیت آن برای بیمه کردن افراد محروم و روستایی بهره گرفت.

برقراری به خدمات ویژه صندوق بیمه اجتماعی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا خدمات درمانی بیمه شدگان را اضافه کنیم و تاکنون ۱۶۰ هزار نفر از مستمری صندوق بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان کشور گفت: این صندوق در مازندران ماهانه بیش از چهار میلیارد تومان مستمری به شش هزار خانوار پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به تقدیم ۱۱ هزار شهید توسط جامعه عشایر گفت: چتر بیمه‌ای را براساس عدالت اجتماعی و فرامین امامین انقلاب گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با تاکید بر فراگیر شدن بیمه اجتماعی گفت: روستاییان و عشایر صاحب نظام و انقلاب اسلامی هستند و محرومان باید لذت و طعم انقلاب را بچشند.

کد خبر: 51637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =