تقدیر از چهار کتاب برگزیده انتشارات علمی و فرهنگی

در جریان سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از چهار کتاب انتشارات علمی و فرهنگی تقدیر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محسن تقیانی، سرپرست انتشارات علمی فرهنگی با اعلام این خبر افزود: کتاب‌های فلسفه فیلمنامه، مدرنیسم در سینما، سفرنامه ناصر خسرو و علوم برای کودکان در سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال شایسته تقدیر شناخته شدند و پدیدآورندگان این آثار در روز قلم، جوایز خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

تقیانی ضمن بیان این نکته که برگزیده شدن چهار کتاب یک موفقیت ویژه برای این انتشارات در بین سایر ناشرین بشمار می‌رود، ادامه داد: انتشارات علمی و فرهنگی دارای سابقه بسیار درخشانی است و مولفین و مترجمین بزرگی در این نشر آثار فاخری پدید آورده‌اند که جزو میراث فرهنگی کشور بشمار میروند. ما باید قدردان این بزرگان باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دوره جدید فعالیت انتشارات گفت: تشکیل شورای تخصصی ترجمه، فعال کردن شورای کودک و نوجوان، انتشار مجله تخصصی در حوزه کتاب، تمرکز روی فعالیت‌های ترویجی و رسانه‌ای و تجدید چاپ آثار فاخر گذشته با طراحی جدید و جذاب، بخشی از اقدامات طراحی شده برای آینده انتشارات است که با قوت دنبال خواهد شد.

وی در پایان گفت: موفقیت در جایزه کتاب سال را به پدیدآورندگان این آثار و خانواده بزرگ علمی و فرهنگی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه تلاش همکاران شاهد موفقیت‌های بیشتر و بالاتری باشیم.

کد خبر: 51652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =