بازدید زاهدی وفا از زیرمجموعه‌های وزارت کار در کردستان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان از زیرمجموعه‌های مختلف این وزارتخانه در استان کردستان از جمله پروژه نیمه‌تمام مجموعه ورزشی کارگران سنندج و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید ورمقانی بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمدهادی زاهدی‌وفا» که صبح امروز جمعه در بیست‌وهفتمین سفر استانی هیئت دولت وارد سنندج شده است، به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در اولین برنامه خود از مجتمع ورزشی کارگران سنندج بازدید کرد.

 استخر، چمن مصنوعی و هتل کارگران از بخش‌های این مجموعه است که پس از افتتاح، جامعه کارگری از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

 وی در ادامه طی بازدید از کارگاه‌های مختلف مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج، ظرفیت‌های موجود در کردستان برای مهارت‌آموزی به کارجویان استان به منظور تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز کشور را بررسی کرد.

  «فردین وکیلی» مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان نیز در این بازدید ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود مراکز فنی‌وحرفه‌ای، با اشاره به مرزی بودن استان کردستان از وجود ظرفیت مناسب برای آموزش کارآموزان کشورهای همسایه در راستای توسعه دیپلماسی مهارت خبر داد.

 سرپرست وزارت کار همچنین بر لزوم آمادگی کامل برای توسعه مهارت‌آموزی جوانان کردستان و استفاده از فرصت‌های اقتصادی مختلف ناشی از مرزی بودن این استان تأکید کرد.

 زاهدی‌وفا همچنین به صورت سرزده با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج با جمعی از مردم و کادر درمان گفت‌وگو کرد.

سرپرست وزارت کار و نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در ادامه سفر به کردستان سپس با حضور در شهرستان سقز ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، از برخی پروژه‌ها و مجتمع‌های تولیدی بازدید کرد.

وی همچنین امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز حضور خواهد یافت تا مسائل و مشکلات این شهرستان را با حضور مدیران محلی بررسی کند.

کد خبر: 51655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =