پویش دوشنبه های ورزش کارگری در یزد با حضور کارگران یزد لوله

در ادامه اجرای پویش دوشنبه های ورزش کارگری در یزد، این هفته کارگران شرکت یزد لوله به اجرای ورزش صبحگاهی پرداخته و در ادامه در چند رشته ورزشی با همدیگر رقابت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمد محمدی مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد در جمع کارگران شرکت یزد لوله ضمن بازدید از خط تولید این شرکت گفت: کارگران همواره پیشتازان جبهه اقتصاد هستند و چرخ های اقتصاد کشور به همت دستان پرتوان این قشر زحمتکش و حمایت های کارفرمایان به گردش درمی آید.
وی با اشاره به اجرای پویش ورزش کارگری در روزهای دوشنبه گفت: برای داشتن نیروی انسانی سالم و شاداب باید به بحث ورزش این عزیزان توجه بیشتری شود؛ المپیاد ورزش کارگری و پویش دوشنبه های ورزش کارگری از برنامه های خوب و موثری است که مورد استقبال کارفرمایان و کارگران قرار گرفته است.
محمدی ابراز امیدواری کرد برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران از سوی کارفرمایان عزیز در دستور کار قرار گیرد و تنها در زمان های خاصی نباشد بلکه در طول سال مداومت داشته باشد.
در این پویش که با همکاری مدیران شرکت یزد لوله برگزار شد، کارگران در ابتدا زیر نظر محمدحسین کرمی دقایقی را به حرکات نرمشی و کششی پرداختند و در ادامه مسابقات هدف زنی با توپ و طناب کشی ویژه آقایان و مسابقه پرتاب توپ مدیسن بال نیز ویژه بانوان شرکت برگزار که باعث ایجاد شور و هیجان خاصی میان کارگران شد.
پویش دوشنبه های ورزش کارگری با همکاری کارخانجات استان هر هفته در یزد با هدف ایجاد شور و نشاط و توجه به سلامت جامعه شریف کارگری برگزار می شود.

دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 9
دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 8
دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 6
دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 5
دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 2
دوشنبه های ورزش کارگری یزد لوله 1

کد خبر: 51672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =