23 برنامه ویژه به مناسبت هفته تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: ۲۳ عنوان برنامه در گرامیداشت هفته تامین اجتماعی امسال در استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا،  محمدکاظم امیدیان روز یکشنبه در جلسه کمیته گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در استان سمنان ابراز داشت:  برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با محوریت تبیین سیاست‌های کلان تامین اجتماعی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده برنامه ریزی و انجام خواهد شد.
وی برگزاری نشست خبری، برپایی ایستگاه های سلامت، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته تامین اجتماعی عنوان کرد.
امیدیان با اشاره به نقش و جایگاه مهم سازمان تامین اجتماعی در تحقق مفهوم عدالت اجتماعی، بیان کرد: تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای سازمان به فراخور و سطح بندی جامعه مخاطب، موجب افزایش اعتماد بیمه شدگان به این نهاد خدمت رسان خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در گسترش پوشش بیمه ای اقشار مختلف، اظهار داشت: کلیدواژه موفقیت و رشد جایگاه اجتماعی سازمان، افزایش تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران است. 
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان به تقارن هفته تامین اجتماعی با دهه امامت و ولایت اشاره داشت و گفت: در برنامه های پیش بینی شده در سالجاری از ظرفیت‌های اجرایی بنیاد غدیر استان نیز در افزایش کمی و کیفی برنامه ها استفاده خواهد شود. 

به گزارش ایرنا، از ۲۰ لغایت ۲۶ تیرماه در تقویم هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

کد خبر: 51711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =