مانع فرهنگی مهم‌ترین مانع تولید

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهم‌ترین موانع تولید، موانع فرهنگی است و از آنجا که فرهنگ زیربناست، برای تحول در همه حوزه‌ها از جمله حوزه تولید، باید اهمیت موضوع فرهنگ تبیین و موانع فرهنگی موجود در این مسیر با شیوه‌ها و روش‌های اثربخش و مناسب برداشته شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در اولین نشست فعالان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جامعه کار و تولید استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: هدف این‌ نشست هم‌اندیشی و استفاده از نظرات و تجربیات ارزشمند فعالان حوزه‌هاست.

وی گفت: خودسازی و توجه ویژه به رشد و توسعه فعالان این حوزه، زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه کار و تولید و افزایش بهره‌وری خواهد بود.

چکشیان در این آئین گفت: مسئولیت ما در قبال جامعه کار و تولید، تقویت نشاط، سلامت، رشد، بهره‌وری و رضایت شغلی آن‌هاست. اهتمام به ورزش کارگری، تلاش برای پایین‌آوردن نرخ آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات اجتماعی، توجه به موضوعات فرهنگی جامعه کار تولید ما را در نیل به این اهداف یاری خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برشمردن برخی اقدامات تحولی انجام‌شده در این حوزه‌ها و اهمیت مردمی‌سازی کارها، از ضرورت تبیین و ترویج ارزشمندی نفس کار و ارتقای مؤلفه‌های فرهنگ کار برای عموم جامعه تاکید کرد.

چکشیان تصریح کرد:در حوزه ارتقای فرهنگ کار در مقابل تمام افراد جامعه مسئولیت داریم و در این راستا دبیرخانه ستاد نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار در معاونت فرهنگی و اجتماعی شروع به کار کرده است.

در این سفر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن شرکت در شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت در استان خراسان‌رضوی و بازدید از ۲ کارخانه، تعدادی از مجموعه‌های ورزش کارگری و پروژه‌هایی از جمله خانه بهداشت کارگری، خانه فرهنگ کار، کانون یاریگران کار و تولید و زمین چمن مصنوعی شهدای مدافع حرم مجموعه ورزشی کارگران را افتتاح کرد.

کد خبر: 51799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =