دنبال کردن اقتصاد مردم سالار در شستا

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی گفت: شستا امروز به شدت نیازمند هدایت، حمایت و نظارت تامین اجتماعی است ما از تامین هستیم و باید با تامین و برای تامین باشیم و به همین جهت اقتصاد مردم‌سالار را در شستا دنبال خواهیم کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ابراهیم بازیان در آیین پایانی همایش سراسری شستا با اشاره به پیام «شستا؛ گام دوم، اقتصاد مردمی و ایران قوی» همایش افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر همه بسیج شوند اقتصاد به اقتصاد مردمی تبدیل می شود و شستا در گام دوم درصدد است که اقتصاد مردم سالار را در تامین اجتماعی دنبال کند چرا که خوشبختانه الزامات این بسیج عمومی در تامین اجتماعی وجود دارد.

وی تمرکز و تاکید بر لزوم حرکت در مسیر اقتصاد مردم‌سالار را یکی از عمده‌ترین اهداف این همایش خواند و تاکید کرد: به جهت وظیفه‌ای که شستا عهده‌دار آن است همین جا از مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارم مقدمات ایجاد  اقتصاد مردمی برای این شرکت فراهم شود. تامین اجتماعی خود سازمانی مردم سالار است بنابراین اگر برای هر ذی نفع و بیمه شده یک سهم از این شرکت در نظر گرفته شود در این صورت می‌توان شستا را به سمت  اقتصاد مردم سالار هدایت کرد.

بازیان افزود: این نشست‌ها و همایش‌ها باید به یک مجموعه کارآمد و مهم در جریان حکمرانی اقتصادی، ایفای نقش مفید در سرمایه‌گذاری و صیانت و حفظ ارزش دارایی‌ها تبدیل شوند و در مجموع این موضوعات مهم باید اساس کار ما در برنامه‌ریزی های راهبردی قرار گیرند.

وی تاکید کرد: گفت وگوی های تعاملی و برگزاری نشست ها باید ما را به فهم و عزمی مشترک برسانند تا بتوانیم در انجام  وظایف خطیرمان درست و دقیق عمل کنیم و به همین جهت به شدت در شستا نیازمند خردجمعی هستیم.

مدیرعامل شستا ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک اندیشکده، معاونت نوآوری اقتصاد دانش بنیان، مرکز ارتباطات و حوزه فرهنگ و  مسئولیت اجتماعی در ساختار شستا تاسیس و ایجاد خواهد شد تا بتوانیم تمام توان و تلاش خود را در جهت ایفای درست وظایف تعریف شده صرف کنیم.

همایش سراسری شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۲۲ و ۲۳ تیرماه در سالن همایش های بین المللی صداو سیما برگزار شد.

کد خبر: 51818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =