اجرای طرح تابستانه فرزندان کارکنان تأمین اجتماعی

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام اینکه طرح تابستانه برای فرزندان کارکنان سازمان تأمین اجتاعی اجرا می‌شود، گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی اصولی و دقیق، زمینه‌های پرورش استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محسن تقیانی با بیان این مطلب که طرح تابستانه فرزندان همکار به منظور ارائه آموزش‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جهت استفاده بهینه از این اوقات تدارک دیده شده و در حال اجرا است افزود: این برنامه با همکاری و هماهنگی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و توسعه مدیریت منابع انسانی و خدمات رفاهی در حال برگزاری است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه ایجاد رفاه، رضایت کارکنان و ارتقاء سلامت همکاران و خانواده‌هایشان در اولویت‌های کاری سازمان تامین اجتماعی است خاطر نشان کرد مجموعه برنامه های تابستانه فرزندان همکار برای دو گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال  و ۱۱ تا ۱۵ سال  دختر و پسر اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در مجموعه فرهنگی ورزشی نگین غرب برگزار می‌شود، افزود: این طرح با هدف شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای این عزیزان و تعالی فرهنگی آنها برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه می توان با برنامه ریزی اصولی و دقیق و غنی سازی اوقات فراغت زمینه های پرورش و استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد. گفت: طرح تابستانه فرزندان همکار سازمان تامین اجتماعی  از ۱۱  تیر ماه آغاز و به مدت دو ماه ادامه دارد.

محسن تقیانی با بیان اینکه ۱۵۰ فرزند دختر و ۱۴۰ فرزند پسر این طرح شرکت کرده اند اضافه کرد: در این برنامه هر شرکت کننده  ۴۸ جلسه ی ۲ ساعته را در کلاسهایی که به طور متوسط ۴۰ نفر هستند، می گذراند.

وی با تاکید بر اینکه طرح تابستانه فرزندان همکار سازمان تامین اجتماعی در سه بخش تربیت بدنی، فرهنگی و خلاقیت اجرا می شود اذعان داشت: قصص قرآن، مهارتهای فردی و اجتماعی، شطرنج، فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، نقاشی خلاق، نجوم، سازه ماکارانی و ... از جمله آموزشهای این دوره می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه در مجموع ۱۶۰ جلسه فرهنگی و ۱۸۲ جلسه ورزشی تا پایان این طرح انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه طرح های جدید در این حوزه در جهت افزایش رضایت مندی همکاران گامهای مهم و موثری را برداریم.

کد خبر: 51824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =