نخستین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک ولایت، نخستین جشنواره ورزشی تلاش ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط و پویایی هرچه بیشتر در فضاهای اداری و در بین کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد.

داود سالمی، افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف تخصصی شامل کمیته اجرایی، فنی و داوران و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره‌کل ورزش و فدراسیون ورزشی، تمهیدات لازم برای اجرای این جشنواره اندیشیده شد.

براساس این گزارش به نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، وی با اشاره به سیاست‌ها، راهبردها و نظام‌نامه فرهنگی مجموعه تلاش، اظهار کرد: احیای رویکرد فرهنگی و ورزشی مجموعه از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود. در این راستا با توجه به حاکم شدن ساختار نوین فرهنگی ورزشی در این مجموعه، طرح‌های متنوع فرهنگی ورزشی اعم از «رشدینو، ورزشینو، جمعینو و ...» مبتنی بر آموزه‌های دینی و انقلابی تدوین و آماده اجرا شده است. همچنین ‌تمامی این طرح‌ها با انجام نیازسنجی‌های لازم، پیش گذاره و با توجه به مقتضیات زمان و مکان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با اشاره به مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی، گفت: در این مراسم، علاوه بر برگزاری جشن بزرگ دهه ولایت از نفرات برتر مسابقات ورزشی تقدیر به عمل آمد.

سالمی با اشاره به برنامه‌های آتی این مجموعه تصریح کرد: برگزاری دومین جشنواره ورزشی تلاش و حمایت از تشکیل تیم‌های ورزشی وزارتخانه جهت اعزام به مسابقات کشوری، از جمله برنامه‌های آتی و راهبردی مجموعه تلاش به شمار می‌رود.

کد خبر: 51882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =