۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 51883

تأمین اجتماعی و شکوفایی اجتماعی کشور

دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان
تأمین اجتماعی و شکوفایی اجتماعی کشور

۲۵ تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تامین اجتماعی نامگذاری شده است. سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق «عدالت اجتماعی» - به عنوان یکی از اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی - همواره پیشرو بوده و در راستای تحقق این هدف بزرگ بر اصل «مشارکت سه‌جانبه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و دولت» تاکید داشته است.

نقش تامین اجتماعی و اجرای تعهدات سازمانی در شکوفایی و تعالی اجتماعی کشورمان به اندازه‌ای مهم و تاثیرگذار است که امسال مقام معظم رهبری چالش‌های سازمان تامین اجتماعی را بررسی و برای برون‌رفت از آنها سیاست‌های کلان تامین اجتماعی را شفاف‌سازی و ابلاغ نمودند. سیاست‌های ابلاغی نشان می‌دهد که تحول و بازسازی در نظام خدمت‌رسانی سازمان یک ضرورت می‌باشد و برای تحقق آن بایستی فرایندهای سازمانی با نگرشی متفاوت اصلاح شوند تا موجبات تحقق اهداف سازمانی فراهم گردد. باور داریم برای تحقق اهداف سازمانی نیازمند اعتمادافزایی به سازمان هستیم. اعتماد افزایی مستلزم اجرای عدالت و عدالت مستلزم تحول بنیادین در مدیریت راهبردی سازمان به سمت مدیریت جهادی می‌باشد.

ضمن تبریک اعیاد مقارن با هفته تامین اجتماعی و گرامیداشت روز تامین اجتماعی، توفیقات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان را در امر خدمت‌رسانی به بیمه شدگان نتیجه همت و تلاش‌های همه عزیزان در همه حیطه‌های تصمیم‌سازی و اجرایی می‌دانم و باور دارم که اجتماعی که این چنین با حس تعلق و مشارکت سازمانی دلگرم کار باشد آینده‌ای سربلند و افتخارآمیز تامین خواهد کرد.

ضمن توکل به عنایات الهی، امید داریم در راستای تحقق اهداف راهبردی سازمان و افزایش رضایتمندی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار  بیمه‌شده در استان گیلان با گام‌هایی استوارتر پیش رویم. بدیهی است این مسیر مملو از تقابل‌ها و چالش‌های اجتماعی، فناوری، مالی و... خواهد بود  که با اصلاحات همه جانبه و مشارکت و نقش‌آفرینی همگان به تحول و توسعه پایدار دست خواهیم یافت تا فردایی بهتر برای همه ذی‌نفعان سازمانی فراهم گردد؛ ان‌شاءالله...

کد خبر: 51883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =