۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 51886

تأمین اجتماعی و عدالت اجتماعی

دکتر مجید یوسفی مقدم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان
تأمین اجتماعی و عدالت اجتماعی

اینجانب فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض می‌نماییم.

به گزارش آتیه آنلاین، تامین عدالت اجتماعی، ایجاد برابری‌های اجتماعی و تلاش برای تحقق جامعه آرمانی و متعالی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیر دولتی کشور است که به یاری خداوند متعال زمینه تامین رفاه بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان را فراهم آورده است. در همین راستا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در دو بخش درمان مستقیم با تعداد ۸ مرکز درمانی و درمان غیر مستقیم با عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی دولتی و خصوصی به تعداد ۶۲۵ مرکز، مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان و سایر مراجعین استان می‌باشد.

توجه مستمر بر ارتقاء خدمات، توانمند سازی کارکنان، جلب رضایت‌مندی مراجعین و ایجاد روحیه مشارکت و نشاط از اهم رویکردهای این مدیریت بوده و بدین منظور برآنیم تا با توکل بر خداوند منان و در سایه تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان استان و نیز با بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه، به موفق‌ترین و کاراترین مجموعه ستادی در بین مدیریت‌های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور تبدیل شویم.

کد خبر: 51886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =