دیدار مدیرعامل و اعضای شورای معاونین تأمین‌اجتماعی با ریاست قوه قضاییه

"میرهاشم موسوی" مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، به همراه "محمدهادی زاهدی وفا" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای معاونین تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی امروز – چهارشنبه ۲۹ تیر ماه – با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئییس قوه قضاییه دیدار می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این دیدار به‌منظور ارائه گزارش عملکرد، دستاوردها و مسائل و مشکلات سازمان تأمین‌اجتماعی و بهره‌مندی از نظرات و راهنمایی‌های رئیس قوه قضاییه برای ارائه خدمات بهتر به مردم و مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی و نیز تأکید بر همکاری کامل سازمان تأمین‌اجتماعی با نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

هفته تامین‌اجتماعی در سال جاری با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلان تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری با محوریت تبیین این سیاست‌ها و الزامات تحقق کامل آنها، برگزار شد. در بند یک سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین اجتماعی شفافیت به عنوان یکی از الزامات نظام جامع تأمین‌اجتماعی مورد تأکید قرار گرفته و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، تحقق عدالت، تحول و ارتقای اعتماد و سطح رضایت را راهبردهای سه‌گانه خود برای توسعه خدمات و کارآمدی، جامعیت و کفایت خدمات این حوزه اعلام کرده است.

کد خبر: 51995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =