انعقاد تفاهمنامه سازمان بهزیستی با وزارت ارشاد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بحث آموزش رایگان هنر را برای مناطق محروم، متناسب با جامعه هدف سازمان پوشش می‌دهد، خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی محمد قادری در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: امروز فرصتی شد که با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انعقاد تفاهمنامه‌ای که بحث آموزش رایگان هنر را برای مناطق محروم، متناسب با جامعه هدف سازمان پوشش می‌دهد، برگزار کنیم.

وی افزود: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنایت و تاکید بر رایگان بودن این برنامه که پوشش حداکثری در مناطق کم‌برخوردار و محروم خواهد داشت، داشتند.

قادری بیان کرد: یکی از ارکان توانمندسازی، آموزش است، آموزش در حوزه هنر و هنردرمانی منتج به نتیجه، اشتغال، بازتوانی و توانمندسازی جامعه هدف خواهد شد.

وی ادامه داد: مقوله هنر و ارتقا آموزش‌های لازم و برنامه‌هایی که جز سرفصل‌های سازمان بهزیستی است، کمک می‌کند که شغل‌های بادوام و پایداری را برای جامعه هدف داشته باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: موضوع وضعیت مهارت و ارتقا سطح کارایی افراد یکی از برنامه‌های جدی است که ما به عنوان سرمایه به آن نگاه می‌کنیم. لذا این تفاهمنامه منعقد شد و ان‌شاالله آثار و برکات مفیدی را برای جامعه هدف سازمان به همراه داشته باشد.

کد خبر: 52037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =