افزایش ۳۰۰ درصدی تولید قیر در کارخانه تبریز نفت پاسارگاد

مدیر عامل نفت پاسارگاد در حاشیه بازدید مدیران عامل شستا و تاپیکو از کارخانه تبریز اعلام کرد: تولید قیر در ۴ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، مسعود اسفندیار مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت که به همراه مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) برای بازدید از کارخانه قیرسازی نفت پاسارگاد در تبریز حضور داشت، با اعلام این خبر گفت: کارخانه تبریز با ۲واحد قدیم و جدید با ظرفیت تولید ۴ هزار و ۵ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز توانایی تولید یک هزار و ۲۰۰ تن قیر با روش هوادهی مستقیم را دارد که به همت کارکنان پرتلاش این مجموعه موفق به افزایش ۳۰۰ درصدی تولید محصول در طی ۴ ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی افزود: کارخانه تبریز با دارا بودن آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت مجهز توانایی تست انواع قیرهای Performance grade(pg) و Pen grade را دارد.

شایان ذکر است کارخانه تبریز نفت پاسارگاد با ظرفیت ۵ هزار تن در داخل کارخانه و ۱۳ هزار و ۵۰۰  تن مخازن ذخیره سازی استیجاری انبار محصول، توانایی تولید و ذخیره سازی انواع گریدهای قیر را دارد.

کد خبر: 52072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =