برنامه‌های دولت سیزدهم برای تحول برنامه‌ای و تغییر ساختار در سازمان بهزیستی

معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور از یک برنامه‌ی تحولی جامع در همه‌ی زمینه‌های ساختاری، عملیاتی و کاربردی در این سازمان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، علی‌محمد قادری که ظهر امروز در جمع معاونین اجتماعی بهزیستی‌ استان‌های کشور و جمعی از مسؤولان استان، معاون وزیر دادگستری و دو نماینده مجلس در مشهد سخن می‌گفت رسالت خود را تدوین و اجرای این برنامه‌ی تحولی عنوان کرد.
وی با تشکر از میزبانی خراسان رضوی و خوش‌آمدگویی به مسؤولان استان، نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس، مقامات قضایی استان و کشور و سایر مهمانان ویژه این نشست تخصصی، آرزو کرد که به یمن وجود بارگاه امام هشتم(ع) و تلاش مسؤولین ستادی و استانی، این همایش به اهداف تعیین شده خود دست یابد.
قادری از نهضت بازبینی دستور العمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف پیشگیری، اجرایی، تخصصی و اجتماعی در این سازمان به عنوان یکی از برنامه‌های دوره مدیریت خود یاد کرد.
وی از جلسه مسؤولان نظام با حضرت آقا در زمینه مسائل اجتماعی یاد کرد و گفت:‌ حضرت آقا در این جمع از نیت صادق به عنوان اصلی‌ترین عامل پیشبرد اهداف و برنامه‌ها نام بردند و در بخشی دیگر که مربوط به صنعت و معدن بود فرمودند خام فروشی ممنوع است که این تعبیر در بهزیستی معنایش این است که ما پول از دولت بگیریم و مستقیم به مددجویان بدهیم بدون اینکه در توانمندسازی آنها نقشی داشته باشیم.
وی از اینکه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با وجود تلاش‌های صورت گرفته، همچنان وجود دارد به عنوان یک اشکال یاد کرد و گفت:‌ باید ببینیم چه مشکلاتی هست که این آسیب‌ها حل نشده است.
وی گفت: اگر دل‌های مسؤولان یکی شود یک منظومه قدرت شکل می‌گیرد که همه مشکلات کشور قابل حل است.

کد خبر: 52184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =