رونمایی از بسته جامع تامین مالی

در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، از بسته جامع تامین مالی رونمایی شد. این همایش با حضور مدیران کشوری و مدیران شرکت های مجموعه شستا در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، بسته جامع تامین مالی، شامل ۸ مجموعه کتاب است که در این مجموعه ها با بررسی وضعیت ۸ هلدینگ تابعه مجموعه شستا، شامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشی(تاصیکو)، سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) سرمایه گذاری سیمان تامین(سیتا)، سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو)، سرمایه گذاری توسعه انرژی، سرمایه گذاری صنایع عمومی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و خدمات ارتباط رایتل، راهکارهای تامین مالی این هلدینگ و شرکت های تابعه آن ها را ارائه کرده است.

سید محمد جواد میرطاهر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در پنل سوم همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با عنوان "تولید، سرمایه گذاری و تامین مالی" اظهار کرد: تامین سرمایه در گردش، تامین مالی کوتاه مدت و بلند مدت پروژه ها و حمایت از بازار سهام مهمترین اهداف تامین مالی بشمار می روند و در این زمینه می توان از طریق بانک ها، انتشار صکوک و ابزارهای نوین به منابع مالی دست یافت.

وی در تشریح فرآیند تدوین بسته مالی گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین به عنوان بازوی اجرایی شستا در ارائه خدمات مالی و بازار سرمایه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین عزم خود را جزم کرد و برآن شد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بازار سرمایه به تامین مالی شرکت‌های تولیدی و خدماتی زیرمجموعه وزارت رفاه اقدام نماید.

در این خصوص این هلدینگ به همراه شرکت تامین سرمایه امین جلسات متعددی با سایر هلدینگ‌های تابعه شستا برگزار نموده است و انتظار می‌رود که درآینده نزدیک با تامین مالی پروژه‌های این مجموعه‌ها گامی بلند در راستای تولید و اشتغال بیشتر برداشته شود.

وی با اشاره به ابزارهای مالی در تامین مالی گفت: در حالیکه ۸۰ درصد تامین مالی بنگاههای اقتصادی کشور از طریق بانک ها محقق می شود، شستا در بین بنگاههای اقتصادی در بخش تامین مالی از شبکه بانکی کمترین رقم را دارد.

کد خبر: 52284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =