کمبودی در تامین آرد و نان کلاله وجود ندارد

فرماندار کلاله گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین نان، سهمیه آرد و فعالیت نانوایی های شهرستان کلاله وجود ندارد.

به گزارش آتیه آنلاین، فرهاد شیبک امشب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اظهار کرد: دولت با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به دنبال آن است که یارانه را به شیوه درست به دست مردم برساند و دست سودجویان و واسطه ها را قطع کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تمامی مشکلات اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها را برای تحقق منافع مردم، رسیدن به ثبات اقتصادی و جلوگیری از تورم پذیرفته است، افزود: تمامی اقتصاددانان کشور بر ضرورت اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها تاکید دارند و دولت با اصطلاح ارز ترجیحی به دنبال آن است که این یارانه را به دهک‌های پایین، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پرداخت کند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در بین جوانان ما است، بیان کرد: دشمن می خواهد در فضای رسانه ای و در قالب جنگ نرم "ما نمی‌توانیم" را ترویج کند لذا وظیفه همه ما حرکت در راستای جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه دشمنان است.

شیبک با بیان اینکه خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین نان، سهمیه آرد و فعالیت نانوایی های شهرستان کلاله وجود ندارد، تاکید کرد: در این حوزه تدابیر لازم اتخاذ شده و مردم در این خصوص هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت در راستای جلوگیری از رانت، قاچاق و افزایش قدرت خرید دهک های پایین و کنترل قیمت ها، می‌خواهد یارانه را مستقیم به حساب مردم و تولید کننده واریز کند، یادآور شد: کرد: قبل از اصلاح ارز ترجیحی، دولت بیش از سه هزار میلیارد تومان یارانه را به حساب واردکننده واریز می کرد تا کالاهای اساسی با قیمت پایین به دست مردم برساند اما موجب رانت و فساد می شد.

کد خبر: 52298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =