فعالسازی واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در اولویت است

استاندار تهران با اشاره به فعالسازی واحدهای تولیدی نیمه تعطیل گفت: مشکلات ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی استان رسیدگی شد که ۱۲ مورد این واحدها در زمینه تامین اجتماعی و پنج مورد نیز در زمینه مسائل بانکی با مشکلاتی مواجه بودند که با تصمیم کارشناسانه مشکلات این واحدها به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا،  محسن منصوری روز یکشنبه در جلسه هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به اجرای توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی دولت اظهار کرد: با اجرای این طرح سالانه از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان جلوگیری شد و  دولت تلاش می‌کند که یارانه را به اهلش یعنی مردم و صنعتگران برساند.

وی با بیان اینکه در ابتدای اجرای این طرح بار روانی منفی برای مردم و صنعتگران ایجاد شد افزود: دولت تلاش می‌کند که مردم از این طرح بیشترین بهره را ببرند و اساس اجرای این طرح عدالت و مردم محور بود.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اظهارداشت: این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود همچنین بازدید از واحدهای تولیدی نیز به صورت هفتگی برگزار می‌شود و اکنون اتفاق خوبی در حوزه صنعت روی داده است.

وی با تاکید بر فعال‌سازی واحدهای صنعتی نیز گفت: یکی از مشکلات عمده واحدهای تولیدی، وجود قوانینی بود که سالیان درازی وجود داشت که این قوانین باید اصلاح شود همچنین در برخی واحدهای با ظرفیت حداقلی مشغول به کار بودند که در این جلسات تلاش داریم با گره‌گشایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی را با همه ظرفیت فعال کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم حدود ۱۰ جلسه با محوریت معاون اجرایی رییس جمهوری در زمینه فعال سازی واحدهای تولیدی استان تهران برگزار شد و در بازدید اخیر معاون اول رییس جمهور از واحدهای صنعتی شهرستان رباط کریم و اسلامشهر حتما اتفافات خوبی در حوزه صنعت استان روی می‌دهد.

استاندار تهران تاکید کرد: در این جلسات که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود با نگاه رفع مشکلات و گره‌گشایی برگزار می‌شود و باید تلاش کرد که واحدهای تولیدی با بالاترین ظرفیت مشغول کار شوند.

وی افزود: در زمینه افزایش واحدهای صنعتی توجه به مسائل زیست محیطی بسیار مهم و خط قرمز است و رعایت اصول زیست محیطی مورد تاکید است.

کد خبر: 52409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =