برگزاری نشست های هم اندیشی راهکار مناسبی برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف

تشکیل جلسات مشترک و تعامل بیشتر برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی به مردم ضروری است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری علی نصیری در نشست مسئولین بهزیستی با دادستانهای سراسر استان گفت: فعالیتهای بهزیستی، فعالیتهای خاصی هستند؛ به ویژه در حوزه های تخصصی که با قشر خاصی از جامعه در ارتباط می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به حوزه توانمندسازی جامعه هدف افزود: در فعالیتهای توانمندسازی، مسکن و اشتغال یقینا کار بهزیستی سخت تر از سایر فعالیتهاست، چراکه با مباحثی سرو کار دارد که مردم عادی نیز با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند.

وی از افرادی که تحت حمایت بهزیستی قرار دارند به عنوان وفادارترین افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: این گروه در حالی که از کمترین امکانات برخوردارند و به دفعات وفاداری خود را ثابت کرده اند و در بازدید هایی که از منزل آنها صورت گرفته این موضوع به درستی ثابت شده است.

نصیری خاطر نشان کرد: در مسیر خدمات دهی به جامعه هدف با معضلات و مشکلاتی روبرو هستیم که همراهی دستگاه قضا برای رفع آنها بسیار کمک کننده و تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از همکاری مجدانه مجموعه دادگستری، اظهار داشت: امیدوار هستیم با ایجاد وحدت رویه بیشتر، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت:ارتباطی که بین دادگستری و بهزیستی وجود دارد به لحاظ نوع کار، بسیار زیاد است و جا دارد در خصوص چگونگی این ارتباط تعامل بیشتری داشته باشند.

عبدالرضا علیمحمدی، با اشاره به فعالیت کمپ های ترک اعتیاد افزود: در خصوص نحوه معرفی افراد به کمپ، نحوه بازرسی از این مراکز و سایر مراکز ارائه دهنده خدمات می توان با تعامل بیشتر به بهبود روند کار کمک کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان بیان کرد: تشکیل جلسات مشترک راهکار مناسبی برای ایجاد وحدت رویه در خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف خواهد بود.

چهارمحال

 چهارمحال

 چهارمحال

 چهارمحال

 چهارمحال

 چهارمحال

کد خبر: 52457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =