راه‌اندازی خودروسازی بروجرد موجب توسعه اشتغال در استان می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: راه اندازی مجدد شرکت خودروسازی بروجرد پس از چند سال تعطیلی یک اتفاق خوب برای رونق تولید و ایجاد فرصتهای اشتغال است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان، علی جهانی روز پنجشنبه – شش مردام ماه -  در نشست خبری با خبرنگاران که در محل کارخانه زاگرس خودرو بروجرد برگزار شد، افزود: لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی برای تولید و اشتغال است و باید تلاش کنیم ظرفیت های لرستان به بالفعل تبدیل شود، یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال زایی در خودرو سازی بروجرد امیدوارکننده است.

وی اظهار داشت: انتظار داریم نیروهای بومی منطقه به کار گیری شود شهرستان بروجرد و لرستان دارای نیروهای متخصص و آماده به کار است که شایسته است به کار گیری شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در این سه سایت مجموع تولید داخلی به ۳۵ درصد می سد، اما تلاش بر این است که افزایش تولید تا ۴۵ درصد داشته باشیم.

جهانی اضافه کرد: با فعال شدن شرکت فردا موتورز که جایگزین عظیم خودرو بروجرد شده است میزان تولید داخل به ۳۵ درصد می رسد و زنجیره تولید خودرو در بروجرد تکمیل خواهد شد.

کد خبر: 52467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =