برگزاری میز خدمت جان تازه ‌ای به بروکراسی اداری داد

مهری طالبی دارستانی نماینده محترم وزیر در پی سفر به استان همدان و در بزرگترین میزخدمت وزارت متبوع که همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت در این استان برگزار شد گفت: برگزاری این ستادها جان تازه‌ای به بروکراسی اداری داده و زمانی که انگیزه‌ها کمرنگ شده تحرک آنها بیشتر شده و از این فضا خارج می‌شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیرکل دفتر بازرسی، ‌ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، ‌نماینده ویژه مقام وزارت نیز گفت: هدف اصلی از تشکیل این میز خدمت احترام به حقوق شهروندی است تا بتوانیم به درصد بالایی از درخواست‌های مردم رسیدگی کنیم.  

 مهری طالبی‌دارستانی با اشاره به اینکه گره بسیاری از مشکلات در استان باز نمی‌شود و باید از یک رده بالاتر پیگیری شود، گفت: برای برپایی این ستاد یک سری اقدامات پیش از سفر، یک سری اقدامات حین سفر و برخی دیگر از اقدامات پس از سفر انجام شده است.  
 وی ادامه داد: پیش از سفر اقدامات برای احصا مشکلات و شناسایی ظرفیت‌ها بوده، ‌پس از احصا مشکلات موارد سطح‌بندی شده و میزهای تخصصی برپا می‌شود.  
 طالبی‌دارستانی گفت: به همین ترتیب برای هر ارگان ستادهای مختلف برپا کردیم و نمایندگان این سازمان‌ها نیز در ستاد اصلی مستقر می‌شوند. ۳ معاون وزیر حتما در این ستاد حضور دارند تا مشکلات مردم را در کمترین زمان حل کند.  
وی ادامه داد: تاکنون در سفرهای استانی و در ستادها حدود ۲۶ هزار نفر به صورت رو در رو با آنها ارتباط گرفتیم، ۳۰۰ هزار درخواست شکایت نیز مطرح شده که باید به ان رسیدگی کنیم و پاسخ مردم را بدهیم که چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ روز زمان می‌برد.  
 نماینده وزیر در پایان گفت: برگزاری این ستادها جان تازه‌ای به بروکراسی اداری داده و زمانی که انگیزه‌ها کمرنگ شده تحرک آنها بیشتر شده و از این فضا خارج می‌شوند.

کد خبر: 52468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =