پیام تسلیت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام، امام حسین(ع) و یاران باوفایش تسلیت گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در متن پیام تسلیت مختار احمدی آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

» انا الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» (صلی الله علیه وآله و سلم «

محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالت خواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم ماه قیام و پیام می باشد که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد. ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شور و شعور عاشورایی دیگر بار احیاء شود تا ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد.  

محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتن را فرا گیرند.

آبروی حسین به کهکشان می ارزد، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد،

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر(ص)؛ حضرت أبا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده از ایزد منان خواستارم.

 عزاداری ها و سوگواری های همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون  و مردم شهید پرور استان کرمانشاه مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

مختار احمدی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

کد خبر: 52472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =