امضاء تفاهم نامه اتصال سامانه سامَد به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم و سایر دستگاههای اجرایی استان

طی مراسمی با حضور استاندار قم سامانه الکترونیکی ارتباطات مردم و دولت (سامَد) به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و ۳۵ دستگاه اجرایی استان متصل شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، در مراسمی با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم، ابوالفضل بهرامیان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، وحید وزیری راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی، تفاهم‌نامه همکاری مرکز ارتباط مردمی سامد استانداری قم با ۳۵ دستگاه اجرایی استان قم منعقد شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در این جلسه بر ضرورت پاسخگویی صحیح به مردم در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم نیز در بخشی از این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم در پاسخگویی به مطالبات مردمی پرداخت.

ابوالفضل بهرامیان با بیان اینکه سامانه سامَد به‌عنوان یک سامانه نظارتی و مدیریتی برای تسهیل ارتباط بی‌واسطه و مستقیم مردم با دولت راه‌اندازی شده است، گفت: نحوه رسیدگی به مشکلات مردم از طریق سامانه سامد بررسی و نظارت می‌شود و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید گزارش‌های رسیدگی به مشکلات مردمی را به طور دقیق ارائه کنند.

وحید وزیری راد نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه دستگاههای اجرایی گفت: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و نباید برای انجام این مهم محدودیت زمانی و مکانی داشته باشیم.

وی افزود: این اداره کل بر اساس تفکر جهادی و مردم محوری و حفظ جایگاه مردم به عنوان ارباب رجوع و عمل به دستور رهبری عظیم الشأن انقلاب مبنی بر اهمیت "جهاد تبیین"، با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده به صورت تیمی در مساجد و دفاتر نمایندگان محترم استان حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردمی بوده و مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرارداده اند.

همچنین در پایان این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌صورت نمادین تفاهم‌نامه همکاری با مرکز سامد استانداری قم را امضا کرد.

کد خبر: 52474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =