بافت بلوچ، مجموعه ای اثرگذار در جهش اشتغال سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: شرکت صنایع بافت بلوچ از دیرباز کانون تولید و اشتغال منطقه بوده است و نقش مهمی در بکارگیری نیروهای بومی و جهش اشتغال استان دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش در دیدار با حمزه‌علی حاجی‌پاشا مدیرعامل شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ اظهار داشت: مجموعه دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای سیاست های دولت سیزدهم و وزارت متبوع، در کنار خانواده بزرگ کارگری و کارفرمایی قرار دارد و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: صیانت از کارگاه و حفاظت از فرصت های شغلی و بهبود فضای کسب و کار از جمله وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و توأمان نظارت بر حسن اجرای قانون و مقررات کار را نیز با جدیت دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع گسترش بافت بلوچ ایرانشهر هم در این دیدار اظهار داشت: کارخانه بافت بلوچ استعداد ویژه صنعت نساجی در سیستان و بلوچستان است که با هدف ایجاد اشتغال و تامین نیاز بازار منطقه ایجاد شد.

حمزه‌علی حاجی‌پاشا گفت: این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت، اکنون با فعال شدن مجدد بخش های مختلف،   توانسته است برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

وی تاکید کرد: حمایت از نیروی کار این مجموعه را از اولویت های برنامه مدیریتی خود قرار دادیم و با حمایت و راهنمایی دستگاه های متولی از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدنبال جلب رضایتمندی شاغلان کارخانه بافت بلوچ هستیم.

کد خبر: 52475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =