مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان زنجان

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان گفت: بازنشستگان، سرمایه های معنوی جامعه و ذخایر تجربه، دانش، و فرهنگ این مرز و بوم هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، صالح سعادتی در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در محل هتل ایرانگردی و جهانگردی زنجان برگزارشد، ضمن پاسداشت سال ها خدمت و کار صادقانه بازنشستگان برای پیشرفت استان و کشور سربلندمان گفت: بازنشستگان، سرمایه های معنوی جامعه و ذخایر تجربه، دانش، و فرهنگ این مرز و بوم هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان خاطر نشان کرد: طی دو سال اخیر خدماتی از قبیل پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، وام ضروری، سفرهای گردشگری و پرداخت یارانه به دوازده هزار و ۶۰۰ بازنشسته کشوری استان ارائه شده است.

سعادتی همچنین گفت: چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان استان با حضور ۹۰ نفر از بازنشستگان در چهار رشته شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و تنیس روی میز و در دو گروه بانوان و آقایان برگزارشد که به نفرات اول تاسوم جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

شایان ذکر است در این مراسم باحضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و جمعی از بازنشستگان استان از ۱۰ بازنشسته منتخب کانون‌های بازنشستگی و دستگاه‌های اجرایی با اهداء هدایا و لوح یادبود، قدردانی و تجلیل شد.

کد خبر: 52477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =