مسابقات فوتبال بانوان کارگر استان البرز به کار خود پایان داد

اولین دوره مسابقات فوتبال کارگران استان البرز در بخش بانوان با معرفی تیم های برتر به کارخود پایان داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز با حضور در اختتامیه مسابقات فوتبال کارگران خانم در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران امام خمینی (ره) کرج گفت : دیدارهای رده بندی ونهایی این مسابقات صبح روز چهارشنبه به میزبانی مجموعه کارگران امام خمینی (ره) کرج برگزار شد و تیم های برتر مشخص و تقدیر شدند.

عبدالله دارایی افزود : در دیدار رده بندی این مسابقات ابتدا تیم های شهرداری مهستان و شرکت هپسان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پرگل ۱۲ بریک شهرداری مهستان به پایان رسید و در فینال این مسابقات نیز تیم فروشگاه بهار البرز با برتری ۱۰ بر صفر مقابل شرکت مهرآسا به مقام نخست دست یافت.

وی در خصوص این دوره از مسابقات بانوان کارگر گفت :این مسابقات برای نخستین بار در کشور و در سطح بانوان کارگر به شکل چندجانبه برگزار شد و به نوعی البرز نقطه عطف این رویداد در کشور شد تا شاهد حضور بانوان کارگر در عرصه مسابقات فوتبال به مانند آقایان باشیم.

وی بیان کرد: جا دارد از تلاش های عزیزان دست اندرکار در هیات ورزش کارگری و انجمن فوتبال ومدیریت تیم های حاضر و همچنین داوران و عوامل برگزاری مسابقات تشکر ویژه داشته باشم که بستر برگزاری مطلوب این مسابقات را مهیا کردند.

کد خبر: 52486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =