تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان استان البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان، اهتمام این اداره‌کل به تداوم خدمت به جامعه بزرگ بازنشستگان استان تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان، اهتمام این اداره‌کل به تداوم خدمت به جامعه بزرگ بازنشستگان استان تاکید کرد.
 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن شرکت در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بازنشستگان که ظهر امروز در سالن جلسات مدیریت صندوق بازنشستگی استان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تداوم خدمت به جامعه بزرگ بازنشستگان و خانواده های محترم آنان گفت: در خصوص فعالیت‌های ورزشی علاوه بر برنامه هایی که برای این عزیزان برای سال جاری تدارک دیده شده مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی کرج آماده ارائه خدمات ورزشی و تفریحی برای عزیزان بازنشسته و خانواده های محترم و آنان را دارد.
 عبدالله دارایی در ادامه ضمن تأکید بر تداوم ارتباط اداره کل و مدیریت صندوق بازنشستگی استان گفت: در حال تدارک برگزاری جلسه روسای محترم کانون های بازنشستگی با استاندار محترم برای ارائه مطالب و مسائل و درخواست های این عزیزان در استان هستیم و از طریق سازمان مرکزی مدیریت صندوق بازنشستگی و وزارت متبوع مسائل مربوط به بازنشستگان در خصوص معیشت و خدمات بازنشستگی را با جدیت تمام دنبال می‌کنیم.
 رئیس شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: باید کانون ها و مجموعه های بازنشستگی با راه اندازی تعاونی ها مصرف و مسکن خود بتوانند در قالب کار جمعی و اجتماعی، خدمات متنوعی را به بازنشستگان و عزیزان خانواده‌های آنان داشته باشند و این اداره‌کل آمادگی کامل خود را در این باره و همچنین حمایت و ارائه تسهیلات از حوزه منابع تعاونی ها و مصارف مختلف دارد.
 عبدالله دارایی در این جلسه به اشتغال فرزندان بازنشستگان هم اشاره داشت و گفت: معاونت اشتغال این اداره کل با اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی و مدیریت اولویت‌های اشتغال را به فرزندان جامعه بازنشستگان خواهند داشت و علاوه بر ارائه تسهیلات اشتغال به ویژه مشاغل خانگی، برای حضور ندان متقاضی اشتغال در مجموعه های تولیدی و صنعتی نیز برنامه‌ریزی‌های دارند.

کد خبر: 52488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =