ایجاد اشتغال نوعی جهاد است

حمایت از اقتصاد ملی، ایجاد اشتغال، گسترش فضای کسب و کار و اجرای طرح‌های عظیم اقتصادی نوعی جهاد است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ مدیر کل غرب تامین اجتماعی تهران بزرگ که در نشستی با حضور جمعی از مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء، معاونان و روسای شعب غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، ضمن بیان مطالب بالا، افزود: سازمان تامین اجتماعی بیش از ۴۵ میلیون نفر از اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرار داده و خدمت‌رسانی به آنها با توجه به گستردگی حوزه تعهدات قانونی انجام می‌شود.

دکتر سعید حسینی، تاکید کرد: در راستای تعامل با شرکای اجتماعی از جمله کارفرمایان کارگاه‌ها و به منظور برطرف کردن مشکلات و موانع تولید، اداره کل غرب تهران بزرگ برگزاری نشست با آنها را در دستور کار قرار داده است.

حسینی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های سازنده اقتصادی قرارگاه خاتم‌الانبیاء و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء از بدو تاسیس به طور منظم همکاری خوبی را با تامین اجتماعی داشته و ظرفیت فعالیت‌های این قرارگاه در پروژه‌های ملی- عمرانی زبانزد خاص و عام است؛ به گونه‌ای که اثرات و برکات آن در توسعه شهری و حتی در روستاهای دورافتاده، جاری است

وی تاکید کرد: نه تنها سازمان تامین اجتماعی، بلکه باید مجموعه‌های اقتصادی با این قرارگاه همراه و همسو شوند؛ چرا که معتقدیم فعالیت‌های سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتهی به یک شهر یا سازمان نمی‌شود، بلکه جنبه فراگیر و ملی در سراسر ایران اسلامی دارد.

مدیر کل غرب تامین اجتماعی تهران بزرگ ضمن استقبال از طرح مسائل و مشکلات کارفرمایان اذعان داشت: در جهت به حداقل رساندن مشکلات در چهارچوب قانون، این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

روح‌اله مفیدی، مدیر بیمه قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به فعالیت‌های تامین اجتماعی و نقش آن در برقراری عدالت و امنیت اجتماعی گفت: تامین اجتماعی به معنای واقعی فراهم‌آورنده امنیت فکری خانواده‌های تحت پوشش خود از لحاظ ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی و پشتوانه مناسبی برای ایام بازنشستگی و نیاز بیمه‌شدگان است.

وی تاکید کرد: اقشار مختلف جامعه در برابر هزینه‌هایی چون درمان، بازنشستگی، بیکاری، غرامت دستمزد بیماری و ... نباید دغدغه‌ای داشته باشند و تامین اجتماعی نفش تعیین‌کننده‌ای در امنیت فکری و اجتماعی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان دارد.

مدیر بیمه قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: تامین اجتماعی یک نظام کارا و اثربخش است که می‌تواند با ایجاد وفاق و رضایتمندی ملی، کمک به رشد و توسعه به ویژه توسعه انسانی نماید.

در این نشست مسائل و مشکلات کارگاه‌ها، رویه‌های کاری، بخشنامه‌ها و قوانین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر: 52517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =