تاکید نماینده مجلس بر ضرورت تسریع پرداخت پاداش فرهنگیان

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: برخی از فرهنگیان دو سال است که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند، سازمان برنامه و وزارت آموزش و پرورش پیگیری کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا، علیرضا نظری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: برخی از فرهنگیان دو سال است که پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند، سازمان برنامه و وزارت آموزش و پرورش پیگیری کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت معیشت کارمندان قراردادی در بدنه دولت مناسب نیست، لازم است دولت نسبت به ساماندهی نیروهای قراردادی دولت و همچنین بسیاری از کارمندان شورای حل اختلاف، نیروهای خدماتی مدارس و آموزش و پرورش که به شدت از لحاظ حقوق و معیشت در مضیقه هستند.

نظری ادامه داد: متأسفانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در خیلی از شهرستان‌ها مانند شهرستان خمین قطع شده است و بر اساس قانون دولت موظف است هر سال سهمیه مناسبی را از طریق تأمین اجتماعی اختصاص دهد.

وی گفت: دولت باید خانه‌تکانی نماید و کارمندان بالای ۳۵ سال خدمتی باید جای خود را به جوانان بدهند، متأسفانه در دولت قانون با تبعیض اجرا می‌شود. سازمان بازرسی باید با مدیرعامل بانک مسکن که برخلاف قانون با ۳۵ سال سابقه در رأس کار است، برخورد کند.

کد خبر: 52556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =