رکورد ۳ ساله تولید در نفت پاسارگاد شکسته شد

مدیر عامل نفت پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: تولید تیرماه این شرکت به بیش از ۱۳۹ هزار تن رسیده که در ۳ سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی نفت پاسارگاد، مسعود اسفندیار بیان کرد: کسب این رکورد امید بخش از میزان تولید توسط نفت پاسارگاد با تلاش و همدلی تمامی کارکنان این شرکت در کارخانجات میسر شده که می‌تواند موجب تثبیت رونق تولید در ماه‌های آتی سال شود.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با توجه به تاکید ویژه سهامداران، این شرکت در ماه گذشته موفق به تولید بیش از ۱۳۹ هزار تن قیر شد.

اسفندیار ادامه داد: شایان ذکر است از تیر ماه ۹۸ که نفت پاسارگاد رقم تولید ۱۶۸ هزار تن را به ثبت رسانده بود، در سه سال اخیر موفق به ثبت چنین رقمی نشده اما ارائه آمارهای تولید محصول در تیر ماه ۱۴۰۱ افزایش کم سابقه میزان تولید در کارخانجات نفت پاسارگاد را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر عامل نفت پاسارگاد، طبق اطلاعات ارائه شده، تولید تجمعی شرکت نیز با ثبت رقمی بالغ بر ۳۳۵ هزار تن نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

نفت پاسارگاد با توجه به دستیابی به دانش و فناوری پیشرو، کارکنانی متخصص و متعهد با شش کارخانه و ۲ پایانه صادراتی، بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده قیر در ایران است و محصولات خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کند.

کد خبر: 52572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =