شماره جدید نشریه "مروری بر تأمین اجتماعی بین‌المللی" منتشر شد

جدیدترین نشریه اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ISSA)، باعنوان «مروری بر تأمین اجتماعی بین‌المللی» ویژه ماه‌های آوریل و ژوئن سال ۲۰۲۲میلادی از سوی اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی منتشر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شماره جدید نشریه مروری بر تأمین اجتماعی بین‌المللی ویژه ماه‌های آوریل و ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی حاوی مهم ترین گزارش ها و مقالات بیمه ای و بازنشستگی با موضوعات مختلف است.

در این شماره از نشریه ایسا به مقالاتی چون “حمایت درآمدی از کارگران خویش فرما و کارگران مشاغل غیراستاندارد در طول همه گیری ویروس کرونا”، “پایداری مالی بازنشستگی عمومی در کوبا: تاثیر سالمندی، اصلاحات ساختاری و بحران اقتصادی”، “نظام بیمه اجتماعی اصلاح شده در مصر: تغییرات موجود چگونه می تواند مشوق نام نویسی باشد؟ ”، “پوشش همگانی سلامت و حفاظت از سلامت اجتماعی: ارتباط خط مشی با اصلاحات مالی نظام سلامت” و“عواملی که پایداری واحدهای بخش بیمه سلامت در سنگال را تقویت کرده و به چالش می کشاند” پرداخته شده است.

این نشریه، همچنین گزارش های متنوع دیگری را برای مخاطبان تدوین کرده که از جمله آن ها می توان به “جایگزینی درآمد برای کارگران خویش فرما: انواع پشتیبانی های اولیه”، “پوشش کارگران مشاغل غیراستاندارد توسط طرح های حفظ موقعیت شغلی: به سوی فراگیری بیشتر”، “کاهش شدید هزینه های اجتماعی در کوبا”، “چه کسانی در مصر تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند؟ ”، “گسترش فقر و محدود کردن کمک های اجتماعی در کوبا با اصلاحات ساختاری”، “چارچوب قانونی جدید در مصر: تغییرات سیستمی و پارامتریک”، “پیداش دو مفهوم کلیدی: پوشش همگانی سلامت و حفاظت از سلامت اجتماعی” و “تضعیف پولی حقوق بازنشستگی در کوبا” اشاره کرد.

کد خبر: 52578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =