فراخوان واگذاری واحدهای تحت پوشش بهزیستی استان تهران اعلام شد

بهزیستی استان تهران در نظر دارد واحدهای تحت پوشش خود را از طریق انعقاد قرارداد اجاره در شهرستانهای ملارد، دماوند و پاکدشت واگذار نماید.

به گزارش آتیه آنلاین، بهزیستی استان تهران در نظر دارد واحدهای تحت پوشش خود را از طریق انعقاد قرارداد اجاره، واگذار نماید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع و ثبت نام به سامانه تدارکات الکترونیک دولت) ستاد) به نشانی Setadiran.ir مراجعه نموده و نسبت به بارگذاری درخواست خود با شرایط مندرج، اقدام نمایند. شماره پشتیبانی سامانه: ۱۴۵۶
در ضمن مهلت ارائه پیشنهاد از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ساعت ۱۸:۰۰ می باشد.

شهرستان ملارد:
۱- واگذاری ساختمان علی ابن ابیطالب با کاربری جهت نگهداری و مراقبت از فرزندان پسر ۱۲-۱۸ سال با ظرفیت حداکثر ۲۰ نفر مطابق با دستورالعمل تخصصی سازمان بهزیستی با هدف بازپیوند کودک و خانواده با مساحت عرصه حدود ۵۸۰۰ مترمربع و اعیان حدود ۱۲۱۱مترمربع واقع در محدوده شهرستان ملارد به نشانی ملارد-میدان ساعت-پلاک ۶۵۴.

شهرستان دماوند:
۱- واگذاری ملک میرزا حسینی با کاربری جهت نگهداری و مراقبت از فرزندان دختر ۷-۱۲ سال با ظرفیت حداکثر ۲۰ نفر مطابق با دستورالعمل تخصصی سازمان بهزیستی با هدف بازپیوند کودک و خانواده با مساحت عرصه حدود ۵۹۹ مترمربع و اعیان حدود ۳۰۰ مترمربع واقع در محدوده شهرستان دماوند به نشانی جیلارد-پاچنار-کوچه امام حسن مجتبی-پلاک۴۲.

شهرستان پاکدشت:
۱- واگذاری مرکز حضرت ابوالفضل با کاربری نگهداری و مراقبت از فرزندان پسر گروه سنی ۱۳ الی ۱۸ سال با ظرفیت حداکثر ۲۰ نفر با مساحت عرصه حدود ۵۲۹ مترمربع در دوطبقه واقع در محدوده شهرستان پاکدشت-حصارامیر-دوراهی یبر-بلوار امام خمینی-جنب کارخانه گاز-پلاک ۲۵۶.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر حقوقی  بهزیستی استان تهران به شماره تلفن ۸۸۷۸۸۷۴۴ و ۸۸۷۸۸۷۱۶ به نشانی تهران-خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد- نبش خیابان ظفر- بهزیستی استان تهران تماس حاصل فرمایند.

کد خبر: 52588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =