۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 52596
 امسال هزار مربی کشتی بیمه می‌شوند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: امسال یکهزار مربی کشتی با معرفی هیات های ورزشی در استان ها زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار می گیرند.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا، ابراهیم مهربان روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات کشتی خراسان شمالی اظهار داشت: طی مکاتباتی که فدراسیون کشتی با بیمه رازی انجام داده است، ۷۰۰ مربی فعال کشتی با معرفی هیات های ورزشی در استان ها از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این؛ یکهزار مربی دیگر نیز تا پایان امسال از خدمات بیمه درمانی بهره مند می شوند.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه بیمه یکی از دغدغه های مربیان این رشته ورزشی است، گفت: بیمه مربیان و ورزشکاران در اولویت فدراسیون کشتی قرار دارد و این دغدغه با پوشش بیشتر مربیان در سالجاری پایان می یابد.

وی بر همسان سازی تمرینات کشتی در استان ها تاکید کرد و افزود: تمرین های کشورهای سرآمد کشتی همچون روسیه در تمامی مناطق به صورت یکسان برگزار می شود و رویکرد فدراسیون نیز همسان سازی تمرینات در تمامی استان ها با آموزش اصولی مربیان است.

مهربان، تمرکز زدایی کشتی در یک منطقه را از دیگر برنامه های فدراسیون عنوان کرد و گفت: مسابقات قهرمانی که تیرماه سالجاری در مازندران برگزار شد به خوبی گویای این بود که یک استان در کشتی یکه تازی نمی کند.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی نیز از استان هایی است که با داشتن سابقه طولانی در کشتی باچوخه تاکنون پهلوانان زیادی همچون مرحوم سدیدی را به جامعه کشتی معرفی کرده است.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت مرزی خراسان شمالی در راستای توسعه کشتی، بیان کرد: گرچه سطح کشتی این استان از کشور همجوار ترکمنستان بسیار بالاتر است ولی با این وجود می توان با برگزاری مسابقات مشترک با همسایه شمالی، انگیزه ای در ورزشکاران این خطه ایجاد کرد.

«حسین اکبری» با ۱۸ رای به عنوان تنها کاندید در این مجمع انتخاباتی به عنوان رییس هیات کشتی خراسان شمالی انتخاب شد.

هیات کشتی آزاد و فرنگی خراسان شمالی افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ کشتی گیر را زیر پوشش دارد.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی با افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

کد خبر: 52596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =