تجلیل از کارگران نمونه و ورزشکاران برتر شرکت مدیریت تولید برق

در مراسمی با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر از کارگران نمونه و ورزشکاران برتر شرکت مدیریت تولید برق تجلیل شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر؛ در مراسمی با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اشکذر از کارگران نمونه و ورزشکاران برتر شرکت مدیریت تولید برق تجلیل شد.
در این مراسم پیتام کارگران را سرمایه های شرکت دانست و گفت: کارفرمایان عزیز باید به نیروی انسانی خود ارج نهاده و اهمیت دهند؛ همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند که من دست پینه بسته کارگر را میبوسم که این نشان از منزلت و جایگاه والای کارگر دارد.
وی تجلیل از کارگران نمونه در حوزه کار و ورزش را یکی از راهکارهای داشتن نیروی کار با انگیزه عنوان کرد و اظهار داشت: کارگران زمانی بهتر و با انگیزه بیشتری کار خود را انجام می دهند که بدانند از سوی کارفرما مورد احترام و تکریم قرار می گیرند.
در ادامه مدیریت شرکت گزارش یکساله شرکت را بیان نمود و در پایان از کارگران نمونه و ورزشکاران برتر سال ۱۴۰۰ شرکت مدیریت تولید برق شهرستان اشکذر تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 52617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =